محمدساممحمدسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

هدیه ای از طرف خداوند

دوباره می‌خواهیم شروع کنیم برای ثبت خاطرات، این بار من و محمدسام باهم

دل نوشته یک مادر

1390/11/14 14:34
نویسنده : شادی خزانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم

خوبی مامانی،؟ خیلی دلم می خواد بدونم الان داری تو دل مامان چکار می کنیسوال امروز به بابا رضا گفتم کاش می شد هر وقت که دلم برای دیدن روی ماه تو تنگ می شه می رفتم سونو و تو رو می دیدم 

عزیزم دیروز با مامانی نرگس رفتیم بازار تا برای شما سرویس تخت و کمد بگیریم چند تایی هم پسندیدم ولی عکس هاش رو اوردم تا بابارضا ببینه و بپسنده(بین خودمون بمونه آخه بابا رضا یک کم سخت پسنده)و البته زیبا پسند این رو از انتخابش که من هستم می شه فهمید قهقهه

خلاصه عزیز دلم منتظرم تا 8 اسفند زودتر بیتد و من برم سونو تا هم شما رو ببینم و هم مطمئن بشم برا ی انتخاب رنگ وسایلت که بالاخره باید آبی بخرم یا صورتی 

عزیزم همیشه یادت باشه که یک مامان و بابا داری که توی این دنیا برای شادی تو حاضرن هر کاری بکنن و دوست دارن بی هیچ دلیل و بهانه ایماچ

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ثمره
27 بهمن 90 1:59
عزیزم...پسر قهرمان یا دختر ناز ما حالش خوبه...؟
زود بیا دیگه...من که دلم اندازه یه نقطه شده...دوستت دارم کوچولوی خونه...


زودي ميام زن عمو ديگه چيزي نمونده ههههههه
My Little Baby
27 بهمن 90 12:38
ایشالا همونی باشه که تو میخوای


مرسي گلم