محمدساممحمدسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

هدیه ای از طرف خداوند

دوباره می‌خواهیم شروع کنیم برای ثبت خاطرات، این بار من و محمدسام باهم

سونو nt

1390/11/7 14:58
نویسنده : شادی خزانی
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم

خیلی وقت بود که برات چیزی ننوشته بودم آخه عزیزدلم مامان حسابی مریض بودگریهو همش نگران تو بود که نکنه حال توهم خوب نباشه آخه مامان رفت دکتر و آقای دکتر هم حسابی بهش آمپول داد برای همین مامان نگران بود که نکنه خدای نکرده آمپول ها روی تو اثر بدی بذاره ولی الان کلی حالم بهتره و می دونم که تو هم حالت خوبه و داری تو دل مامان حسابی شیطونی می کنیچشمک

26 دی تولد بابا بود ویک روز مهم 

من و بابا 26 دی صبح زود از خواب بیدار شدیمخواب و رفتیم سونوگرافی تا شما رو ببینیم و از سلامتت مطمئن بشیم خلاصه رفتیم و شما رو کخ حسابی مشغول بازی بودی رو دیدیم الهی من قربون اون دستای کوچیکت بشم که داشتی چشمات رو می مالیدی دکتر گفت که تو حالت کاملا خوبه و قلبت هم 152 بار میزنههورا

بابا با من شرط بسته بود که شما آقا پسر هستی، آقای دکتر هم حرف بابایی رو تایید کرد و گفت شما یک گل پسر مامانی دوست داشتنی هستی.

هردومون خیلی خوشحال شدیم بابا رضا که از هولش زنگ زد و به همه گفت که تو گل پسری هرچی هم بهش گفتم تا سونو بعدی صبر کنه که مطمئن بشیم قبول نکرد که نکرد 

عزیزم خیلی خوشحالم که تو سالم و سرحالی

بدون که مامان و بابات عاشقتن و همه کار می کنن تا وقتی تو به این دنیا اومدی صحیح و سالم باشی راستی تو الان تقریبا این شکلی هستیهفته 14

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

dp
8 بهمن 90 0:54
سلام . ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا جان مجددا با مطلب جدید به روز شد . با نظرات قشنگتون بنده و ملیسا خانم رو مفتخر کنید . ممنونم.
مریم
8 بهمن 90 11:50
سلام دوست عزيز. اگردنبال سرهمي،بادي،لباس هاي منزل و بيرون بسيار شيك و ماركدار اصل با كيفيت عالي ميگرديد به ما سر بزنيد: http://babybrandsstore.blogfa.com/ امكان حضور شما همراه همسر و يا ارسال با پيك و يا پست پيشتاز با هزينه اي اندك به تمام نقاط ايران فراهم است. نگران هيچ مسافتي نباشيد ما كنار شماييم. حتماً از محصولات ما ديدن فرماييد.
سارا
8 بهمن 90 13:35
شادي جون اميدوارم ني نيت صحيح و سالم بياد تو بغلتتتتتتتتتتتتت


ممنون سارا گلم
مامان آینده
8 بهمن 90 15:48
سلام. خدارو شکر ... قد ر این لحظه های زیبا رو بدون ... ایشاا.. که نی نیتون و یه چند وقت دیگه میاد تو بغلت ... خوشحال میشم به منم یه سری بزنی . راستی نظر یادت نره
نفیسه
11 بهمن 90 9:34
تبریک می گم خانمی انشاء اله که سالم و پرخیر و برکت باشه . به من هم سر بزن منم تازه مامان شدم


مبارکت باشه عزیزم حتما میام خانمی قدمش پرخیر و برکت باشه انشالله
آرام
9 مهر 91 19:06
من خاطراتت رو می خوندم انقدر زایمانت رو قشنگ توصیف کردی که کیف کردم من هنوز تجربه ای ندارم یعنی اینقدر دقیق یاد آدم می مونه!
خیلی قشنگ بود


آرام جون مرسي عزيزم مطمئن باش اين روز را با تك تك اعضاي بدنت به ياد ميسپاري برايت بهترين آرزوها را دارم