محمدساممحمدسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

هدیه ای از طرف خداوند

دوباره می‌خواهیم شروع کنیم برای ثبت خاطرات، این بار من و محمدسام باهم

عید نوروز سال 1391 مبارک

1391/1/15 14:13
نویسنده : شادی خزانی
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان خوبی؟

عیدت مبارک عزیزم ،خیلی وقت بود می خواستم بیام برایت بنویسم ولی عمل بینی بابات و خراب شدن این نی نی وبلاگ این فرصت رو ازم گرفته بود، خیلی دلم برات تنگ شده بیشتر از 1 ماه است که روی ماه تو رو ندیدم و صدای قلب نازت رو نشنیدم دارم برای هفته آینده که قراره برم دکتر و صدای قلب نازت رو بشنومچشمک لحظه شماری می کنم......

گل پسرم امسال اولین عیدی بود که من و بابا با تمام وجود حضور تو رو حس می کردیم، عید امسال با وجود تو یک رنگ و بوی خاصی داشت فکر کنم الان حسابی بزرگ شدیا وحتی از روی لباس هم شکم من کاملا معلومه......

پسرکم عید امسال با یک شوک بزرگ شروع شد و اون هم عمل بینی بابات بود آخه بابا چند وقت قبل بر اثر یک اتفاق که تو محل کارش افتاده بود بینی اش شکست و مجبور شد شب عید اون رو به دست جراحی بسپره و عید رو با بینی گچ گرفته شروع کنه البته الان حالش خیلی بهتره و گچ بینی اش رو بازکرده ولی هنوز هم یک کم درد داره که ایشالله تا چندوقت دیگه حسابی قبراق و سرحال میشه نیشخند

امسال من و بابا و صد البته شما با 2 تا از دوستای بابا  رفتیم مسافرت شمال، می دونم که تو راه خیلی بهت سخت گذشت ولی وقتی رسیدیم خیلی خوش گذشت با هم خیلی جاها رفتیم و خوش گذروندیم و عکس گرفتیم خیلی دوست دارم تو بیایی تا با هم به این مسافرت های قشنگ و خوب بریم .

پسر نازم من و بابا رضا بی صبرانه منتظر اومدن تو به این دنیا هستیم نمی دونی بابا رضا با چه شور و عشقی بیشتر از همیشه کار می کنه تا وقتی که تو میایی همه جوره راحت و راضی باشی خیلی هم مراقب منه، بین خودمون بمونه ولی هر روز که می گذره احساس می کنم بیشتر از قبل دوسش دارم..... امیدوارم که تو و بابات همیشه سالم و سرحال باشید و در کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم

دوستت دارم پسر نازمقلب، حسابی تو دل مامان بازی کن و مواظب خودت باش ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

يك دوست
18 فروردین 91 12:56
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید