سلام عزیز دلم 

از روزی که قلب نازت رو دیدم بیشتر عاشقت شدم فارغ از اینکه دختری یا پسر دوستت دارم 

دیروز خونه مامانی شهره مهمون بودیم (مامان بابا رضا)اونجا حرف تو شد آخه قربونت برم تو جدیدا نقل مجلس همه خونه ها شدی 

ثمره جون هم اونجا بود، ثمره قراره با عمو سعید ازدواج کن و بشه زن عموی تو 

خلاصه عزیز دلم همه در باره جنسیت تو و اینکه تو پسری یا دختر ؟نظر می دادند،ثمره جون می گفت تو دختری چون با حساب و کتاب هایی که کرده به این نتیجه رسیده که تو دختری و مامان شهره سفت و سخت می گفت تو پسری، چون حالت های من شبیه زنهایی است که پسر دارند مامان نرگس (مامان خودم) هم می گه تو پسری، عمه ریحانه هم می گه تو دختری 

فعلا که نتیجه رای گیری 2-2 مساویه 

من و بابا رضا هرچی که باشی دوستت داریم 

اگر پسر باشی دوست دارم مثل بابا رضا یک مرد واقعی باشی اگر هم دختر بودی دوست دارم یک خانم تمام عیار باشی 

ولی امیدوارم هرچی باشی سالم باشی 

یادت باشه یک مامان و بابا داری که عاشقتنخجالت