محمدساممحمدسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

هدیه ای از طرف خداوند

دوباره می‌خواهیم شروع کنیم برای ثبت خاطرات، این بار من و محمدسام باهم

همه دنيا براي تو

1391/6/29 17:32
نویسنده : شادی خزانی
594 بازدید
اشتراک گذاری
دنيا را برايت عاشقانه مي خواهم تو با شكوه آمدي محمدسام عزيزم با تولدت خدارا بيشتر شناختم و با تمام وجود اورا درآغوش گرفتم تولد تو براي من به رخ كشيدن شكوه و جلال خدا بود و من درك كردم لحظه زيباي پيدايشت را بدان كه همه دنيا را من براي تو ميخواهم روزي هزاران بار از خدا برايت سلامتي خواستارم وهرباري كه در آغوشت ميگيرم و ريه هايم را پراز بوي تو مي كنم از خدا بابت اين هديه اش تشكر ميكنم روزهايي كه دربيمارستان به خاطر زردي بستري بودي تازه فهميدم چقدر به وجودت احتياج دارم تورو خودخواهانه ميخواهم لحظه هاي كودكي ات را با تمام وجودم ميبلعم كاش اين روزهاتمام نشود، همه كارهايت را هزاربار بهخاطر ميسپارم دست خوردن هاي پرسروصدايت، نگاه هاي بيقرارت، خنده هاي از ته دلت و غرغرهاي گاه و بيگاهت را....... گاهي وقت ها به زندگي لعنت ميفرستم كه انقدر با سرعت ميگذرد دلم ميخواهد فرياد بزنم دنيا كمي آهسته تر به كجا چنين شتابان بگذارمن و پسرم كمي بيشتر از اينها با هم خلوت كنيم ولي افسوس كه مي دانم نميشود زندگي كمي فقط كمي بيرحم است و بخاطركسي صبر نميكند ولي من از او شكست نمي خورم من اين روزها را با لذت ميگذرانم تا بعدها دلم نسوزد محمدسام نميدانم سرنوشت براي ما چه بازيهايي درنظر دارد ولي اين را ميدانم كه درهر لحظه از زندگيت چه دركنارت باشم يا نباشم برايت نزد خداوند دست به دعايم شايد به حرمت مادربودنم دعايم مقبول باشد دوستت دارم اي تكه اي ازجانم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامی کنجد
21 مهر 91 12:58
سلام
از جوابت ممنونم خانومی اونجا تشکر نکردم چون دیدم شخصی میشه و من. حساسه که تاپیک سنگین نشه

خدا نی نی گلت رو همیشه سالم و سرحال براتون نگه داره
من بازم سوال دارم می تونم اینجا بپرسم یا درخواست میدم ممنون میشم قبول کنید
پست قبلی رو هم هنوز نخوندم مثل اینکه واسه روز زایمانته میخونم الان شایدم به بعضی جوابها رسیدم


هرجا دوست داري بپرس درخدمتم
مریم مامان بهار
4 دی 91 22:55
خاله جون چی بودی و چی شدی ماشالله
شادی جان یه کم تند تر وبلاگ این جیگرو به روز کن


چشم خاله مريم نتم خرابه اما قول ميدم به روزش كنم