محمدساممحمدسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

هدیه ای از طرف خداوند

دوباره می‌خواهیم شروع کنیم برای ثبت خاطرات، این بار من و محمدسام باهم

دوستت دارم کودکانه

1391/11/13 21:44
نویسنده : شادی خزانی
1,187 بازدید
اشتراک گذاری
 
 حرفهای زیادی بلد نیستم …
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید …
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !
با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم
تنها یک جمله!
 دوستت دارم
چقدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است…
درست مثل همین باران…که بی سوال …
فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد…
چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
می خواهم از تو بنویسم برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری…
خنده هایم برای توست با تو بودن مرا شاد می کند…
و بی تو بودن مرا گریان…
تو با من هستی در وجودمن
تو با منی چون در قلب منی.قلبم را با دنیا عوض نمی کنم…
چون تو در آنی و من تنها تو را دوست دارم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامی آنیتا(نازگل)
17 بهمن 91 16:40
عزیزم قدر این مامان مهربون روبدون


مرسي عزيز دلم آني ناز منو ببوس
پریسا
6 اسفند 91 15:17
عاشقتم مرتیکه منننننننننن


من عاشق تو و نيني تو دلتم عشقممممم
آیدا
16 تیر 92 9:48
عزیزمی