محمدساممحمدسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

هدیه ای از طرف خداوند

دوباره می‌خواهیم شروع کنیم برای ثبت خاطرات، این بار من و محمدسام باهم

دورهمی با نینی ها

1391/10/10 16:20
نویسنده : شادی خزانی
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

این هم چند تا عکس از دورهمی شما با نینی های همسن خودت کلی بهت خوش گذشت با اون همه دختری که دوروبرت بود کلی کیف کردی عشق مامانقربون اون چشمای متعجبت برم مامان، پسرم تعجب کرده که چرا بهار روش لم داده، خب مامانی دوستت داره عزیزم

بقیه عکسها ادامه مطلب

مانلی و بهار و محمد سام

رایان ، بهار و محمد سام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مریم مامان بهار
12 دی 91 0:36
آی مردم
مسلمونا
نا مسلومنا
هر کی این پیامو میخونه به دادم برسه اول عمری دخترم مشهور شده به زور گیری و چسبوندن خودش به پسرای مردم بابا نخونید این وبلاگای دروغو اینا همش کار فتو شاپه دختر من اصلا نمیدونه اینا کی ان
اصلا مهمونی نرفته
اصلا نمیدونه محمد سام کیه
خونه فرشته کجاست
اسم بچش رو هم نمیدونه آیسانه اصلا اون بچه های غریبرو نمیشناسه منظورم مانلی و سرمه و رایان و ایناس اصلا اسمشونم نمیدونه
منم نمیدونم
گول نخورید
شادی خواننده هات توجیه شدن؟
خخخخخخخخخخخخ

مريم فكر كن كه تو جيه شده باشن ههههههه اين يك واقعيته عزيزم دخملت عاشق پسري من شده هيچ جوره هم دست بردار نيست چه ميشه كرد عشقه ديگه خخخخخخ



پریسا
13 دی 91 17:33
الهی من فدای این پسر عسل بشم خدااااااااااا


خدانكنه پريسا جون
مریم مامان بهار
23 دی 91 1:57
آخه میدونی شادی من خودمم عاشقش شدم
قضیه بازی پیچیده ای شده


عزيززززززززم منم عاشق بهار نازم هستم
مامان دنیز
2 بهمن 91 16:51
محمد سام هیچ میدونستی دنیز هم از لباس تو داره همیشه خوش و خندون باشید
آیدا
16 تیر 92 9:50
اینجا رو ببین چه خبره جای اهورا خالیه


واقعاً خالي بود آيدا جونم